ჩვენი იმპორტული ბრენდები
PINAR
1973 წელს დაარსების დღიდან, პინარი პოზიციონირდა როგორც წამყვანი ბრენდი კვების ინდუსტრიაში და მომხმარებლებს, რომლებისთვისაც მაღალი ხარისხი არის მნიშვნელოვანი ფაქტორი, სთავაზობს თავის პროდუქციას. წლების განმავლობაში მომხმარებელთა მზარდი მოთხოვნის დასაკმაყოფილებლად კომპანიამ აწარმოა რძის, ხორცისა და სასმელების ფართო ასორტიმენტი. კომპანია მიჰყვება გლობალურ ტრენდებს, რომ შეინარჩუნოს მოწინავე პოზიცია ბაზარზე. თურქეთში პინარის სახელი ცნობილია ბაზარზე სხვადასხვა ინოვაციური პროდუქციების წარდგენით.
EKER
თურქეთის ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ბრენდის ექერის რძის პროდუქტები-ს მოგზაურობა 1977 წელს დაიწყო ალთან ეკერის მცდელობით, რომ მოემარაგებინა ბურსაში მდებარე საავტომობილო კომპანიები. ამის შემდეგ 1981 წელს პროდუქციის წარმოება დაიწყო შედარებით დიდ ქარხანაში, რომელსაც „ექერის ფერმა“ ერქვა და აღჭურვილი იყო იმ პერიოდისთვის თანამედროვე ტექნოლოგიებით. 1996 წელს ალთან ექერის მოულოდნელი გარდაცვალების შემდეგ, მისი შვილები აჰმედ და ნევრა ექერები გახდნენ კომპანიის ხელმძღვანელები.
DURU
კომპანია დურუ ბულგურმა მუშაობა 1935 წელს დაიწყო და დღემდე ერთ-ერთი წამყვანია კვების სექტორში თურქეთის მასშტაბით. დაარსების დღიდან დღემდე კომპანია აგრძელებს მაღალი ხარისხის პროდუქციის წარმოებას და მიწოდებას მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.
KOSKA
კოსკას ისტორია იწყება ჰალვის მაღაზიით, რომელიც დააარსდა დენიზლიში 1900-იანი წლების დასაწყისში. ოჯახური ტრადიციის გაგრძელებით, ჰალილ იბრაჰიმი და მისი ვაჟები 1931 წელს სტამბოლში ჩავიდნენ და გახსნეს მაღაზია, სახელწოდებით "კოსკა". დროთა განმავლობაში მათი რეპუტაცია იზრდებოდა, გემრიელი ჰალვისა და დესერტების დამსახურებით.
CAYKUR
ჩაიკური თურქეთის სახელმწიფოს საკუთრებაში მყოფი კომპანიაა, რომელიც 1983 წელს დაარსდა და დღეის მდგომარეობით უმსხვილესი მწარმოებელია თურქეთის მასშტაბით. კომპანიის მისიაა, რომ იზრუნოს მუდმივად ჩაის ხარისხის განვითარებაზე, დახვეწოს ჩაის დამუშავების ტექნოლოგია თანამედროვე ტექნიკური პრინციპების მიხედვით, ჩაის წარმოებისას დააკმაყოფილოს შიდა და უცხოური ბაზრის მოთხოვნილებები, პროდუქციის იმპორტისა და ექსპორტის მუდმივი ზრდა ხარისხის ზრდასთან ერთად.
HILAL
კომპანია „ჰილალ“-მა თხილისა და ჩირის, კვების სექტორში მოქმედება 1960 წელს დაიწყო. იმისთვის, რომ მომხმარებლებისთვის მიეწოდებინათ კვალიფიციური, გამორჩეული და სიფრთხილით დამზადებული პროდუქცია, კომპანია ყოველთვის დებდა ინვესტიციას საკუთარ სასაქონლო ნიშანში, პროდუქტის, წარმოებისა და მარკეტინგის სწრაფი განვითარებით.